Mobil f*n !!

Min mobil slutade fungera imorse. Går varken att ringa eller skicka sms. Morr. Står bara "begränsad service"..... Ja, vad gör man. Det är vid såna här tillfällen man inser hur beroende man eg. är av nallen...  B l ä  på detta...
 
Pontus blir hemma från jobbet idag med. Så nu sitter vi här och dricker vårat kaffe. Vår prins William (hihi vad klyftig jag är) busar på golvet. Han är så fin vår skatt. Det bästa som hänt oss.

Läste en artikel på Aftonbladets hemsida, om att man blev lyckligare om man INTE skaffade barn.  K y s s  m i g  i  a * * l e t  s ä g e r  j a g  b a r a  p r o f e s s o r  D a n i e l  G i l b e r t ! ! !  Hur kan man stå och säga att barn gör en olycklig? Barn är ju det bästa som finns! Han menade även att barn förstör förhållanden? Ja, men om nu vissa förhållanden går i kras när man får barn, då är ju inte dessa personer menade för varann.
Läste ett bra citat för ett tag sen, "Om förälrarna fortfarande håller ihop när barnet fyller ett år, så håller de troligtvis ihop hela livet".. Så sant som det är sagt, det första året som föräldrar kan vara jobbigt och tufft, men det gäller bara att hålla ut, och ha i baktanken när allt känns hopplöst att man har satt en underbar individ till världen. Som älskar en villkorslöst av hela sitt hjärta.

Nej, att barn gör en olycklig köper jag inte. Inte för fem öre.


Så, nu har jag skrivit av mig lite =)
Ska ta och städa av lite här. Kl 11 ska vi till BVC.

Kommentarer
Postat av: Milton

I Agree.. Det är aldrig ungarnas fel att förhållanden går i kras! Godmorgon förresten!

Kram.

2008-05-13 @ 08:36:43
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Mathilda

Usch, nu blev jag tårögd. Tänkte direkt på mig & Björn. Vi är ett typiskt exempel på att man blir olycklig när man skaffar barn. Men jag kan inte säga att jag blivit olycklig av att få Elliot, tvärtom. Blev mer lycklig än nånsin när jag fick honom i min famn, men däremot blev jag olycklig i förhållandet...

2008-05-13 @ 09:56:51
URL: http://mathildav.blogg.se
Postat av: Milton

Oj, såg aldrig det sista! Hoppas det går bra på BVC! :)

2008-05-13 @ 11:26:21
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0