Nostalgi

Idag var jag, Pontus och William hos min mormor och morfar och hälsade på. Satt och tittade på gamla kort, shit vilken nostalgi kick! Var riktigt kul. Men då insåg jag verkligen hur fort tiden går. Tittade bl.a. på kort från mina föräldrars bröllop, 14 år sedan! Känns som det inte alls var länge sen. Det är lite skrämmande faktiskt. Hur fort tiden går! Om 7 år är man 30, då har redan 1/3-del av livet gått lixom...

Var rädd om livet! Gör allt ni drömmer om, imorgon kan det vara försent.



Nu har vi precis tittat klart på 2:a Asterix & Obelix-filmen. Vilken flopp! Värsta komedin ju.. Nej, den var inte så bra. Den första var mkt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0