Nu går det undan!

Ja, jisses. Imorgon flyttar vi, sista veckorna har gått rekord fort. Lite läskigt faktiskt. Vi som sagt hela tiden att vi har gott om tid att packa det sista. Jaha, nu står vi här, dagen innan. Och inte kunde jag byta bort min jobb-dag imorrn heller. Blä.. Har inte alls lust att jobba imorgon när vi flyttar. Kommer vara väldigt stressad! Men men..

Pontus och Mange har iaf åkt iväg med ett lass redan nu, dom fick med en hel del i den lilla kärran. Sänggaveln, tvättmaskinen, tumlaren, byrån och typ 15 kartonger. Inte illa pinkat. Se ifall dom kanske orkar åka en sväng till sen, skulle vara toppen, då är det inte mkt kvar till mogondagen. Ser ut som att det bara blir jag, Pontus och pappa =/ Min kära bror ska till Grönan, fuskis. Men men, det får gå som det går!

Nu ska jag slita mig från min lilla micro-paus och fortsätta packa resten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0