Ny design & schlager

Som ni ser har jag ny design igen, man tröttnar fort på det man har. Haha. Så om några veckor blir det säkert ny design igen =)
Så, v a d  t y c k e r  n i  o m  d e n  n y a  d e s i g n e n ? ?


Sitter och tittar lite på eurovision.. Man kan ju inte kalla det schlager-festival längre, då det aldrig är några schlagerlåtar med längre. Tråkigt tycker jag.
Vi får väl hoppas att Charlotte går vidare! Annars gillar jag piraterna hehe. Dom var coola!! Turkiet sög, likaså musikal-snubben. Nej, det var riktigt många som var dåliga idag.

Mina älsklingskillar sover så sött. William somnade vid 21.30. Pontus var så trött så han slocknade för en timme sen hehe. Tycker synd om honom och hans fot. Stackarn, han har så ont.

Nehe, nu ska jag göra klart det sista på albumet, se om Sverige går vidare sen är det bingen för mig med. Blev sent igår, det känns idag.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Milton

Jag tog bort dem för att jag gillar ej mobilbloggsinläggens bilder, och såna onödiga inlägg, blir så pluttrigt!

2008-05-23 @ 13:27:17
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0