Så Det Kan Låta!

Nu har vi nyss tittat på Så ska det låta. Det var helt ok idag!
Har ni spelat spelet  S å  D e t  K a n  L å t a ? Åh, det är så kul! =) Det rekommenderar jag verkligen, man får sig många goda skratt kan jag lova.

Eftersom jag inte skrivit här idag kommer här en liten resumé av dagen som gått...

Under dagen när Pontus jobbat här jag och William tagit det lungt här hemma. Packade ett par kartonger, inget mer.
Sen i eftermiddas åkte Pontus till sin mor ett tag. Då åkte jag och William till mina föräldrar. Följde med dem till gårds butiken och köpte kött till deras grillkväll. Det var trevligt att komma iväg ett tag!

Nu har William somnat för natten, han måste vart helt slut, har inte sovit alls idag på dagen. Så nu tänkte jag krypa till kojs oxå, ska ju jobba imorrn bitti.

Ha en bra fredagskväll allihoppa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0