Scrapbooking

Håller du på med sådant?
Jag väntar bara på alla grejer, sen ska jag sätta igång =) Verkar skitkul!
Har redan massa saker, men nästa vecka kommer alla papper och stämplar, då kan jag sätta igång på allvar =)
Tänkte ha ett album för varje månad i Williams liv. Iaf upp till ett år, sen blir det väl per år.
Men fy sjutton vad dyrt det är!! Har redan handlat för 7-8ookr. Och har inte spec. mkt. Men men. Jag lägger av med en dyr hobby (hästarna) och börjar med en annan (scrapping). Haha. Det är bra.

Idag ska man jobba. Men jag åker inte dit förrän till 9 tänkte jag. Lite lugn och ro måste man få ha nångång en lördagsmorgon =) Och det drabbar ju bara mig själv, att jag kommer hem en timme senare. Är verkligen nöjd med mitt jobb, är så skönt att inte ha några fasta tider. Det passar mig perfekt!

Nu ska jag mynsa lite med  m i n a  ä l s k l i n g a r  innan jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: sandra

aa scrapbooking e skoj.. I usa är det jätte billigt och hur vanligt som helst. har med mig en del grejer därifrån men sen måset väl även jag beställa, vart beställde du från?.. så kul med pyssel =)

2008-05-06 @ 20:11:22
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0