Tiden bara flyger iväg?

Det är bara en vecka kvar tills vi flyttar. Sjukt! Tyckte nyss det var 3 månader kvar.
Idag ska lyan besiktas, så får vi se om vi får omtapetserat, annars gör vi det själva. Jag har ju värsta planerna =D Vi ska iaf. ha samma tapet i vårt nya vardagsrum som mina föräldrar har i sitt vardagsrum. Tycker om den tapeten starkt! Jag får väl komma med bildbevis sen =)

Nu väntar ett par lite halvjobbiga veckor här. Flytta är ju aldrig kul, tar på krafterna. Men det är kul sen när allt ska upp på nya stället =) Sen kommer återigen det tråkiga, städa denna lägenhet. Blää.. Det hade vi klarat oss utan. Men men!

Nu ska jag fortsätta städa lite. vid 16 ska vi åka ut till nya stället och planera lite.


Kommentarer
Postat av: Milton

Tiden går FÖR fort :P

2008-05-13 @ 14:34:14
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0