Vår perfekta lilla familj..

Älskar min lilla familj. Verkligen jättemycket. Visst har både jag ch Pontus våra små brister, men vi älskar varandra gränslöst. Och det är det som räknas! Att vi ställer upp för varandra i vått och torrt. Och efter att vår underbara son kom till världen älskar vi varandra ännu mer, om det nu är möjligt. Det är en lycklig familj!




Tänkte ta och städa lite här idag, blir så skitigt så fort när man håller på och packar. Helt sanslöst. Har dammsugit varenda dag denna veckan.. Blä för det.
Vill ha lön nuuuuu. Vill köpa, köpa, köpa massor till nya lägenheten. Nu är iaf en Ikea-resa inplanerad med älsklingen, William och min mor. Så fort lönen kommit. Brukar bli lite billigare oxå när mamma är med, hehe =)

Nehe, ska försöka få William att sova enstund nu, han är jättetrött min gullunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0