Våra bästa år

Sitter och tittar på reprisen nu. Det är sjukt vad beroende framkallande denna serie är! Har inte missat ett program på säkert 2 år. Eller jo, ett på 2 år kanske. Egentligen börjar det ju bli sjukt dåligt, men ändå följer man det.

F ö l j e r  d u  o x å  V å r a  B ä s t a  Å r ? ?



William ligger oxh sover nu. Stackarn är nog lite slut. I morse (runt 7.30) tog vi en sväng med bilen. Åkte och hälsa på Pontus på jobbet. Sen svängde vi förbi mammas jobb oxå på väg hem. Skönt att komma ut lite sådär på morgonkvisten! Man piggnade till lite.

Nu ska jag sätta mig och skriva ner när i sommar jag kan jobba och så. Bra med extrapengar. Plus att jag måste säga till chefen om lite ledigt. För v 30 åker vi på semester! Ska bli riktigt härligt! Vi reste ju aldrig iväg förra sommaren.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0