Varför tar jag åt mig så mkt?

Blir så jädra trött på mig själv. Har sagt ja till att jobba imorgon, även fast jag vet med mig att jag inte kommer hinna. 3 butiker??? Varför ska jag ta åt mig så mkt ansvar.. Varför kan jag inte börja lära mig säga nej?

Jaja...

Idag är iaf rekord på sidvisningar på min blogg, kul att det går framåt =)

William sitter i sin gåstol nu, han har så kul så. Tur att han kan roa sig själv ibland =) Jag tänkte sätta mig och betala högen med räkningar. Förstår inte hur man kan ha så mkt...

Ha en trevlig dag!

       

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Malin.. vad är det du jobbar med för något? Och har inte sagt det förut med väldigt söt son du har mvh Linn K

2008-05-27 @ 17:22:22
Postat av: Malin

Svar till Linn:

Tack så mkt =) Är det Linn Kunsberg? =) Jag jobbar för Karamellkungen, åker runt i butiken och plockar och så =) Kram

2008-05-27 @ 19:13:27
URL: http://mallemu.blogg.se
Postat av: Linn

Japp det är jag de hehe.. Hur är det med dig då? Allt bra hoppas jag.. kram Linn

2008-05-27 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0