Williams 4:e tand =D

Idag tittade Williams fjärde tand ut! Höger framtand uppe. Kul!
Vänster fram verkar oxå vara på G, så den kanske kommer här snart oxå.

Vi har precis tittar på Så ska det låta här. Var helt ok! William håller på att somna för natten. Han ligger med sin pappa i soffan och myser.

Idag har inte vart någon speciellt händelserik dag (förutom Williams tand då). Jag har jobbat hela dagen, eller hela och hela, 5 timmar. Det räcker =D Resten av dagen har vi bara myst. Just ja, när jag kom hem från Strängnäs hade Pontus städat hela lägenheten. Min älskling. Blev så glad!

Nehe, nu har jag inget mer att skriva idag, har lite idétorka för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Milton

Hehe, va kul! :) Gratulera till tanden!

2008-05-16 @ 23:30:56
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Mathilda

Nej men se där ja, min bror kan ju när han vill tihi =)

2008-05-17 @ 10:59:09
URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0