1 november

Godmorgon!

Alla Helgona idag, se om det kommer några läskiga små monster och knackar på dörren och tigger godis hehe. Vi ladda iaf upp godisskålen igår, utifall =) Jobbigt läge att stå där utan, om någon nu skulle plinga på.

Igår hade vi mys hela familjen framför Idol. Kevin var ju helt klart bäst, Alice sämst. Lars vet jag inte vad jag ska säga om, haha.. Tycker fortfarande han har en skön röst, men igår? Visst var han rolig, men i Idol? Nej, han ska sjunga sina egna låtar, som han gjorde på audition, så är han som bäst. Han är ingen Idol...

Idag ska jag jobba igen, sen blir det åter hallen som står i fokus. Nu är det ju bara vårat sovrum som inte är fixat, alltså omtapetserat och så. Ni ska få se bilder sen när allt är klart, vilken skillnad det blivit... Helt sjukt. Tapeterna var ju rätt sunkiga när vi flyttade in, usch. Men men, som sagt, det blir bilder när det är klart =)

Nehe, nu ska jag gå in och mysa lite med mina hjärtan, innan det är dax för morgonbestyren, dvs. ta disken från igår kväll och sätta igång en maskin tvätt. Det är så underbart att ha tvättmaskin uppe i lägenheten, spec. när man har barn. Aldrig mer tvättstuga!!

Kommentarer
Postat av: Milton

Vi ladda iaf upp godisskålen igår, utifall =) Jobbigt läge att stå där utan, om någon nu skulle plinga på.



Man behöver ju inte ge dem något, är ju bara be dem försvinna =)

2008-11-01 @ 13:18:40
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0