40 år!!

Idag har vi vart hos min mormor och morfar och firat dem på deras 40-åriga bröllopsdag! Grattis igen!!
40 år.. lång tid! Men om man verkligen älskar varann så är det ju helt underbart.

Vad gjorde vi igår då?
Under dagen fortsatte vi med hallen, det går framåt!! Sen på kvällen var vi på middag hos min farmor och farfar. Jättegod mat och sällskap. William slocknade så fort vi kom hem, och inte mkt senare somnade jag och hjärtat oxå. Helt färdiga hela familjen haha..

Idag har vi målat klart hallen, eller ja, väggarna. Imorrn blir det listerna, och i veckan alla dörrkarmar. Puh, jobbigt men blir nog bra när det är klart!
Sen va vi som sagt hos mormor och morfar. Fikade och åt jättegod tårta, mums!

Nehe, nu ska jag gå och pussa på boysen .

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0