Ajajaj

Nu har foglossningarna satt igång igen, inte kul kan jag lova. Önskar ingen detta lidande. Och uppe på det har man gått och blivit sjuk .Hostar som en gris och huvet dunkar. Men det var väl väntat, Pontus har gått och hostat och mått sådär nu i några dagar. Hoppas William slipper! Men han brukar klara sig, 16 månader snart och har fortfarande aldrig haft feber =) Så den dagen det kommer blir det väl ordentligt =(

Nu har mamma och pappa vart här iaf! Trevlig fika och mycket bus med lillskrutten.
Så bakade vi ju idag oxå, lussebullar och rischoklad. Skulle gjort pepparkakor oxå, men det hanns inte med. Så det blir morgondagens projekt! Självklart ska William få vara med och kladda =)

Nehe, nu ska jag fixa in min lönerapport, så jag får lite cash innan jul =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0