Barnmorskan igen!

Gokväll!

Idag har vi vart hos barnmorskan återigen. Eller jag rättare sagt. William somnade 10 minuter innan vi skulle åka haha, så Pontus stannade hemma med honom.
Men det är ju egentligen inte så mkt för Pontus att se där, hon mäter ju bara magen, lyssnar på hjärtana och tar mitt blodtryck. Jag tycker det är onödligt iaf att han ska följa med varje gång, men om han vill så får han väl haha.

Allt såg iaf bra ut idag oxå! Skönt. Magen hade bara växt drygt 1 cm sen sist, för 2 veckor sen. Ska dit igen den 18/12, får se hur det ser ut då. Men jag tycker mest magen växer ut på sidorna nu, inte så konstigt kanske eftersom dom ligger på varsin sida =)

Ska på nytt UL oxå, den 8/12. Mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0