Bowling!

Gomorron!
Ska alldeles strax väcka mitt hjärta, så han kan hoppa in i ett bad innan vi åker och hämtar vår älskade William.  Saknar honom nu <3

Igår var en jättetrevlig kväll. Adde och Sara kom runt 18.30, då åt vi gott. Håll i er nu - plankstek! Inte illa inte =) Det var mums det. Prata lite sen spelade vi lite spel. Ett jätteroligt spel som dem hade med sig (minns inte vad det hette) och sen TP så klart. Sen åkte vi ner och bowlade, det var tusen år sen man gjorde det. Men - vem inleder inte med två strikar? Jag kan när jag vill. Jag ledde hela tiden, men sen kom bror min och stal första platsen på sista kastet. morr. Haha. Men det är lungt =) För hjärtat gick det inte så bra, han som brukar va så duktig. Men, bättre lycka nästa gång =)

Idag blir en lugn och skön dag. Ska ta tag i disken efter igår, det är det ändå. Kansake åker vi iväg till Rothoffsparken? Det ser ut att bli soligt, kors i taket!

Nej, lite mer kaffe på det här, sen väcka sömntutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0