Frost

Finns det något vackrare än att vakna upp och det är fullt med frost på träden och marken? Jag tycker det är mkt vackrare än snö. =)

Idag sov William iaf en halvtimme längre, till 6.30. Det tackar man för =) Och nu låter det som det är dax för honom att sova lite förmiddag. Då bir han lite smågnällig.

Idag hade vi tänkt hitta på nått skoj, men vad? Lekparken går ju, men det blir ju så förbannat kallt. Brrr. Jaja, vi får tänka på det!
Ska iaf städa av lite här, när man har barn finns en tendens att det alltid ligger leksaker överallt haha.. Spelar ingen roill hur många gånger man städar, dom lyckas alltid krypa fram direkt.

Se om det blir en sväng till Rusta oxå, det var en hel massa nya julsaker som behöver inhandlas såg jag igår.

Nej ni, nu ska jag gå och få i mig nått i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0