Hoppsan

Statistiken igår slog alla rekord, kul =)
Roligt att det fortf. är många som läser, trots att jag inte uppdaterar lika ofta som förr.

Blä, såg nu att vi har två myggor här inne i datarummet. Mygg nu? Lite sent kanske...

Idag ska vi storstäda hela lägenheten. Puh! Inte vidare kul, men det måste ju göras. Sen i eftermiddag blir det en utedag, om nu vädret tillåter.
Imorgon ska William sova hos sin mormor och morfar =) Adde (min bror) och Sara kommer hit på kvällen så ska vi käka lite och ha trevligt och så. Blir nog kul =) Vi hade planer på att åka ner och bowla oxå, men vi får se hur det blir med det. 

Nehe, nu ska jag dricka upp kaffet mitt och vänta på att William ska vakna! 

Hörs sen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0