Jag vill ha snö

Mer snö, mer snö Nu är verkligen ALL snö borta, kul. William som älskade att åka pulka och busa runt i snön. Jaja, det kommer väl mer får vi hoppas på =)

Går runt här och är lite smått irriterad. Har gått och väntat på ett viktigt telefonsamtal hela veckan, men hon ringer aldrig. Suck på veterinärer alltså. Jag har lämnat hur många meddelanden som helst, fodervärden oxå. Men inte ringer hon. Fattar hon inte att vi måste få gå vidare?? Nej, vissa människor förstår jag mig inte på.

Idag åker sista julpyntet upp! För imorgon är det ju Första advent. Shit,vad tiden går. Julgranen får vi se när dn kommer upp. Pontus vill ta upp den imorgon redan haha. Men jag tycker det är för tidigt. Speciellt eftersom vi kommer ha en liten busunge som kommer vara på den stup i kvarten =P Då kan man gott vänta ett tag haha.Det räcker med att han håller på och massakerar sin julkalender i sitt rum haha.

Graviditeten flyter på, men fick det hemska beskedet hos barnmorskan i veckan att jag har åkt på foglossningar. Ajaj. Men än så länge är det bara obehagligt, det gör inte ont. Hoppas det stannar så!

Nehe, nu ska jag och William busa lite i hans rum, innan det är dax för frukost!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Okej, får kika vidare då =)

2008-11-29 @ 08:47:28
URL: http://mathildavestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0