Jobbiga blåsa

Usch, en sak jag verkligen hatar med att va gravid är att man är fan kissnödig hela tiden.... Vaknade 4 gånger inatt? Inte klokt ju... Men nu är det ju 2 som ligger och trycker på oxå... Men William var jag inte så här super dupder kissnödig förrän i slutet. Intressant va? =)

Iaf, nu sista gången jag vaknade, vid 5.45 så gav jag upp. Jag gick upp istället för att gå tillbaka till sängen. Ganska skönt, men tröttheten tar väl ut sin rätt sen ikväll =) 

Idag ska jag jobba. Mamma skulle va barnvakt så Pontus skulle kunna åka och fiska, men det blev inget av det. Stackarn har inte fått tillbaka sitt spö än =/ Men mamma blir nog glad, eftersom hon glömt att hon och pappa skulle till Ikea. Och då blir ju vi oxå glada, eftersom min kära far ev. ska köpa en bokhylla åt William =) 

Usch, känns som jag bara svamlar nu.. Blir väl lätt så när man är trött.
 Ska iaf sätta mig ute i köket nu och läsa morgontidningen. 

På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0