Ojdå

Haha, vi är ju för bra..Igår lyckades vi stänka ordentligt med färg på golvet i hallen. Så nu blir det till att lägga nytt golv oxå. Förvisso ganska bra, eftersom vi velat gjort det hela tiden =) Hatar dom där jädra platsmattorna.. 

Vet inte vad jag ska skriva riktigt.. Händer inte så mkt jätteintressant i våra liv just nu haha... Igår jobbade jag, sen åkte vi lite ärenden när jag kom hem. 
Idag ska vi måla klart alla lister och försöka hitta någon förvaring till vår skänk. Nån som har ett tomt förråd? =) 

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe till innan mina pojkar vaknat till liv!
Ha en trevlig dag!                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0