Storhandling

Idag var vi uppe med tuppen! William väckte mig halv 7, vände mig om för jag skulle väcka älsklingen. Men, det var helt tomt? Ja, då var han redan uppe. Snacka om att man höll på att smälla av haha. Han som är så morgontrött =)

Så vid 8 var vi och storhandlade, var jätteskönt när det knappt var några folk där.
Får se vad dagen bjuder på. Måste städa lite här hemma. Blir ju skitigt och stökigt direkt när man har barn ? Haha...
Vill åka till V-ås oxå. Till Ikea och köpa bokhylla till Williams rum, och sen köpa nya extralysen till bilen. Men vi får se om vår ekonomi tillåter det idag hehe...

Nehe, nu ska jag börja dona lite i köket.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0