Tradera

Gokväll!

Ibland hatar jag Tradera... Varför?? För jag hittar alldeles för mkt fint haha.... Snacka om beroende. Är inne där minst en gång om dagen och kikar.
Gjorde världens fynd hör om veckan. Hittade en precis likadan overall som William hade när han var nyfödd, vann auktionen som slutade på 30kr!! 30 spänn lixom.. Så nu har vi två likadana gulloveraller till twinsen =)
Säger bara, det är tur vi sparat alla kläder efter William, blir ju dyrt om man skulle behöva allt dubbelt upp.. Och eftersom att William fick så sjukt mkt kläder av nära ch kära speciellt det första halvåret så ser ju allt helt nytt ut. =)

Idag testade vi på något nytt till middag. La strimlad skinka och riven ost emellan två skinkstekar och stekte. Blev mums det =) Kul när man gör lite nya saker, börjar tröttna rejält på att vi bara äter samma mat hela tiden.

Nehe, nu ska jag kika runt lite, antagligen en sväng till på Tradera. haha. Men - utan att buda =)

Kommentarer
Postat av: malin

jag har aldrig riktigt fattat tradera, måste man inte typ sitta där Heela tiden då, om man budar på något? ( om man verkligen vill ha grejjen)..eller kan man buda, gå iväg och göra annat och sen buda en stund senare igen? Jag är lite trög, haha=)

2008-11-06 @ 16:02:37
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0