Vad fan.

Ja, vet inte vad jag ska säga... Så här beter man sig iaf inte. Det var sista gången, jag accepterar inte detta längre.

William fick för sig att vakna redan kl 5 (!!) imorse. Som tur var somnade han om när jag la honom bredvid mig i stora sängen.

Jag skulle jobbat i Flen nu, men vi får väl se hur det blir med den saken..
Sen är det UL i eftermiddag. Spännande, hoppas dom ser vad det är för kön på mina små liv =) Är så nyfiken nu ju så jag spricker snart.

Annars blir väl dagen lugn .Lite småplock hemma, som vanligt. Ska vika all tvätt jag tvättade igår oxå, puh. Det var en del! Nu när William äter mer och mer själv, så tar ju kläderna stryk av det, haha. Men det är sånt man får ta =)

Nehe, ska läsa klart tidningen nu, sen ringa mamma.

Kommentarer
Postat av: Milton

Hoppas att det går bra på Ultraljudet! Och med allt annat =( Kram



Hälsa William!

2008-11-20 @ 08:23:50
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: //E

vem är det som beter sej?!

2008-11-21 @ 20:36:53
URL: http://myprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0