19 oktober

Godmorgon!

Taskig uppdatering här, i know, men har haft fullt upp! =)

Vi har äntligen tagit oss i kragen och bokat bord på ett loppis nästa helg, perfekt, då blir vi av med lite "skit" =) Har fått ihop hur mkt som helst, visste inte ens att vi hade så här mkt som vi inte vill ha kvar haha..

Sitter och kikar runt lite på Tradera nu, har bjudit på två tyger som ska bli Williams blivande gardiner .Tur man har en jätteduktig mormor som syr =) Har inte hittar några fina färdiga gardiner alls nämligen, tycker barnutbudet är riktigt dåligt. Men som sagt, två fina tyger hittade jag =)
Vill ju få ordning på hans rum nu, jag bara längtar =) Dock längtar jag inte tills han ska börja sova där inne, har lite ångest inför det. Han kommer säkert klara det galant, men jag då? haha. Kommer ju vakna stup i kvarten!

Nehe, om man skulle gå och göra sig lite frukost. Men det går ju inte kom jag på, smöret är slut. Blä! Bäst jag springer in och väcker Pontus då, så jag kan åka till affären.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0