Ångest

Nu börjar min ångest inför julklappshandlandet. Man ser överallt att det börjar skyltas med "julklappstips" osv. Snart kommer väl allt julpynt oxå... Dom brukar ju vara tidiga.
Som sagt, ångest, inför vad man ska köpa. Jag har alltid haft svårt att hadla saker till andra. Jag vill att det ska vara speciellt, inte något som känns som man bara handlar i sista sekund för man inte vet vad man ska handla. Så det börjar bli hög tid för mig att börja fundera ut vad man ska handla =)

Det blev en tidig morgon idag, William behagade vakna redan kl 6. Segt, men nu när man är uppe och vaknat till så känns det ganska bra. Tycker mornarna är så mysiga, lungt överallt och ja, lugn och ro helt enkelt =)

När det är dax för William att sova sin förmiddagslur tänkte jag titta på Sex and the City filmen, se om det är nått att ha. Nån som sett den som har nått att säga om den?

Nej, nu ska vi få lite frukost i våra magar här. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: helene

åh var filmen bra?? vill se den:) ja, jösses! julpynt mm redan, det är ju bara höst! p0usspuss/ hellon

2008-10-02 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0