Att det ska vara så svårt?

Igår höll vi på att leta ihjäl oss efter en byrå till hallen, utan resultat. Ska det vara så svårt att hitta en med rätt mått? Och dom 2 som måtten stämde någorlunda kostade över 7000 (!!) spänn. För en sketen byrå? Ja, vissa är ju gjorda av pengar, men inte vi.

Om cirkus 2 timmar ska vi åka till Lager 157 och kika lite. Har inte blivit av än att vi åkt dit, men idag så =) Se om man hittar något roligt.

Ikväll blir det myskväll framför Idol, ska ju upp tidigt imorrn och jobba. Ev. följer Pontus och William med mig till S-näs, måste köpa nya skor till William och dom har en jättebra barnaffär bredvid där jag jobbar. Hur mycket skor som helst =)

Nehe, nu ska jag ta mig lite frukost, sen ska hjärtat sitta här en stund. Han och hans jädra krigsspel haha.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Me

Ja, jag hoppas! Men nu känns det som det avtagit =(

2008-10-10 @ 23:46:21
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0