Barnvagn

Vi håller på att leta med ljus och lykta efter en tvillingvagn nu.. Men det är svårt De flesta är ju med såna där svängbara hjul fram, och jag tycker det är så fult =/ Dock har Emmaljuga en med vanliga hjul, ser nästan exakt ut som Williams Emmaljunga, fast tvillingvagn då. För ett tag sen sålde dom ut en sån på Babyproffsen, 08-a modell. För samma pris som vi köpte Williams för! Undrar om den finns kvar.. Den var dock helsvart, men priset var ju kanon. Dom är ju så dyra nya. Ja, vi får se helt enkelt =)

Har blivit riktigt dålig på att uppdatera här nu, men vi stånkar och står i här hemma. Ska bli klara med allt inna jul hade vi tänkt, och då gäller det att sätta fart =) Datarummet är snart helt urrensat, det ni =) Ni som sett hur det sett ut vet att det var en hel del att göra, hehe. Vi har även beställt byrån till hallen nu, som vi ska få av min kära föräldrar! Tusen tack mamma & pappa! Så den borde komma nu i veckan. Så ska vi ta oss i kragen och få upp den andra bokhyllan ur källaren, till vardagsrummet. Någongång ska väl vi oxå få ordning =) Så är det Williams rum oxå, bokhylla ska köpas, och även en liten byrå. Ja som sagt, det är mkt som ska göras =)

Nu hör jag att min solstråle har vaknat!
Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0