Gokväll

Denna dag har gått ruskigt fort! Lite läskigt faktiskt.

Eftermiddagen spenderade jag ihop med Sandra. Hon bjöd mig på lunch, tack gumman!, och så snacka vi massa skit. Trevligt som alltid att umgås med henne, synd att hon jobbar som en dåre bara så man nästan aldrig ses =(
Sen åkte vi och handla hela familjen, trevligt det oxå =)

Ska strax natta William.
Var nån film kl 21 som Pontus ville se, får se om jag med fastnar där. Brukar ju inte gilla såna där pang pang--filmer som han gillar haha. Men vissa av dom är faktiskt bra!

Nehe, nu ska jag kika runt lite på mitt favvo-forum, sen som sagt natta William.

Kommentarer
Postat av: //E

sv:jo då det rä bra här förutom folk i denna stad dom skapar problem efter problem..Så psykiskt trött på denna stad..USch=/ Jo kan tänka mig att det är jobbigt hehe!Vet hur trött ja va då Kimberly låg i magen kan ju tänka mig när man bär på 2 st!=)

2008-10-08 @ 19:28:14
URL: http://myprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0