Helg!

Godmorgon!

Igår hann jag inte skriva något, det var fullt upp hela dagen =)
Först var jag och hjärtat i Norrköping, Lucky var på kliniken.. Men allt gick bra som tur var.
Hem till mamma och hämta William och sen gjorde vi massa ärenden. Åkte upp och fikade hos Pontus mormor oxå.

Om en timme ska jag åka och hämta pappa. Han ska lämna in bilen på service, så då måste han ju ha skjuts tillbaka till jobbet =) Tur man är en snäll dotter =)

Jaha, helg igen! Tycker veckorna bara flyger iväg? Men det är väl så det ska va!

Nu ska jag ta lite mer kaffe, och sätta igång med disken innan mina 2 sjusovare vaknar =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Milton

Nehe, trodde det va därför ni sålde dem, ni sa väl det förut? =)

2008-10-17 @ 12:22:42
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0