Johnny Depp is back!

Åh vad jag har längtat. Läste idag att det blir en till Pirates-film. Fast det var ju väntat, men nu vet man att den är på gång =) Verkligen älskar dem filmerna, och Johnny Depp - ja vad säger man? =) Love him.

Pontus är och fiskar en sväng nu, sen när han kommer hem ska jag luncha med min kära mor. Blir buffé på Kina, mums =) Det sitter aldrig fel inte. Tycker lite synd om hjärtat bara som inte får nått, men nån gång ska väl jag få unna mig nått själv =) Det är inte ofta det händer..

Ikväll blir det myskväll, vi ska se Idol och så. Blir väl att lägga sig tidigt eftersom jag jobbar imorrn. Hoppas jag kan jobba långt in i grav. nu. Älskar verkligen det där jobbet. Men det visar sig, min rygg kanske pajar ihop snart. Blä!

Såg ju Sex and the city-filmen igår, helt ok. Inte så där "Wow, den måste jag se igen", men absolut värd att se!

Nu ska jag försöka få William att sova sin förmiddaslur, kanske ska man passa på att vila lite själv då oxå. Nej just ja, måste ju se reprisen på vbå =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0