Marknad

Goddag!

Hann inte blogga imorse, kan bli så ibland =)

Har jobbat idag, sen så var det ju Strängnäs marknad, så jag gick runt där och kikade lite innan jag åkte hem. Just ja, köpte ju ett par nya skor till William i den där barnaffären, jättefina var dom. =) Och dom passa perfekt.
 
Igår var vi iväg nästan hela dagen. Hittade iaf lite på Lager 157, men det var inte så mkt att ha. Det mesta var dyrt, och vad är då vitsen när det är ett outlet?
Väl hemma i stan igen fick William en till mössa och 2 par tumvantar. Sånt där som går åt nu i detta ruskväder haha.

Kvällen bestog som sagt av mys i soffan. Tittade lite på Idol, men det var inte så bra igår. Förutom Lars (Eller Las som han heter i programmet hihi).

Nehe, nu ska jag skicka upp älsklingen ur badet, så jag får ta plats där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0