Monopol

Goddag!

Solen skiner här idag med! Helt underbart.

Igår var vi en sväng till skjulsta, så William fick mata änderna med sin pappa. Han busade även lite på stranden.
Idag blir det bara en tur ut till sandlådan, men det duger lika bra det om man frågar honom =)

Jag och älsklingen har spelat lite Monopol idag, känns som det var tusen år sist haha.. Men det gick inte så bra, för min del alltså.. hehe. Ganska stortorsk, men vad gör det =)

Nu ska jag och vilda Wille busa lite i hans rum, Pontus är och fixar massa papper på f-kassan.

Ha en bra dag!

Just ja, William var jätteduktig igår när jag klippte honom =) Och det blev såå fint.

Kommentarer
Postat av: Me

Nej... hoppas hon kommer snart!!!



När är du beräknad?

2008-10-07 @ 15:52:57
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0