På fredag...

... ska William på sitt allra första tandläkarbesök!! =) Hihi, fick ett kort hem idag i brevlådan. Ska bli riktigt spännande! Han kommer antagligen bita dem i fingrarna, precis som på oss när vi ska undersöka om det är fler tänder på väg, haha.

Vad har vi gjort idag då?
Jag jobbade idag, trodde bara det skulle bli ett par timmar, med det blev 5 timmar! Men det var skönt.
Sen åkte vi in till stan en sväng, köpte nytt regnställ till William och ett par leksaker. Och handlade, som vanligt haha. Känns som vi är i affärn minst en gång varje dag.

Till middag blev det korvburgare. Riktigt gott. Har inte ätit det sen jag bodde hemma hos mamma och pappa, och det är ju en 5 år sen...

Nehe, nu ska vi vänta på att William ska vakna från sin lilla power nap, så ska vi åka och posta lite paket. Har sålt massa saker på tradera. Se där, den sidan är inte bara till för att shoppa =P Men, med handen på hjärtat så hatar jag att sälja där. Det är ju såå omständigt att först ta kort på grejjerna, sen paketera och sen skicka haha. Som småbarnsmamma har man annat för sig =)

Hm, kanske lite kaffe på detta? Ska höra vad hjärtat mitt säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0