Regn och rusk

Blä, idag är det riktigt pissväder ute. Grått och mulet och regn. Men såna dagar ska ju oxå finnas.

Blev en tidig morgon idag, William var pigg som en lärka redan 6.30. Lät Pontus få lite sovmorgon, snäll jag är =)
Nu ligger dom 2 och latar i soffan, jag ska strax hänga tvätten jag tvätta imorse.

Vad som händer idag visar sig! Inte planer alls faktiskt, skönt ibland =)

Ha en trevlig dag!

Förresten. Funderar på att ändra designen på min blogg, men har idétorka... Så får se när det blir av. Nån som har några idéer ? Färger och så...Vet inte alls.

Kommentarer
Postat av: //E

sv:jo precis men detta är inget roligt som de gått å sagt det kan verkligen förstöra folks liv.Men det kommer polisanmälas imorron om det blir värre=/

2008-10-09 @ 09:50:58
URL: http://myprincess.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja precis, tycker det är tragiskt att människor är så patetiska.. Men som sagt, jag tar inte åt mig =)



Ang designbytet så tycker jag att du ska ha några söta bilder på william från när han lekte med löven, dom var höstiga och fina =)

2008-10-09 @ 10:08:26
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0