Rekord?

Senaste dagarna har antal sidvisningar på min blogg skjutit i höjden. Haha... Något intressant jag skriver? =) Besökarna har oxå ökat lite, men sidvisningarna är 5 ggr så fler än besökare. Så mkt intressant skriver jag ju faktiskt inte, hehe.

Har städat köket nu på morgonkvisten, skönt att ha det gjort tidigt på dagen =) Eller klart är det ju inte, men nästan. Har bara spisen och golvet kvar, sen blir det att fortsätta in med dammvippan till sovrummet.
Ska väl ta oss ut och hitta på något oxå, det är ju så härligt väder! Får höra med Pontus sen vad han vill hitta på. Handla ska vi iaf göra ikväll.

William har börjat sova längre nu på mornarna, måste vara för det är mörkare ute. Vaknar runt 8, så skönt. Och somnar mellan 20-21 på kvällarna, så 11-12 timmar sover han vår duktiga pojke =)
Tror även att han är inne i någon växtperiod, han äter som bara den. En burkmat går åt direkt, förut har han bara velat äta en halv max. Men äta måste man ju, om man ska bli stor och stark =)

Nehe, nu ska jag gå in till soffan och pussa lite på mina pojkar, innan jag fortsätter med städningen.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: //E

min nya blogg!Hoppas allt är bra me er=D

2008-10-08 @ 13:39:40
URL: http://myprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0