UL-besked!

God eftermiddag!

Solen strålar fortfarnade, helt underbart är det =) Kanske blir en tur till lekparken idag igen. Ska höra med gubben om han orkar, han har sån jädra huvudvärk =/

Vi var ju som sagt och gjorde UL idag! Oj, vad hon mätte och höll på. Allt såg toppenbra ut! Dom sprattlade som bara den och sparkade på varann =). Så nu kan man pusta ut, både jag och Pontus var jättenervösa innan eftersom dom inte sparkat så mkt. Det skillde bara 2 mm mellan dem, så det är ju ingenting =) Plus att BF är framflyttat 2 dagar oxå. Tyvärr kunde hon ej se könen, då bebbarna inte ville "blotta sig" haha.. Men det kommer ju bli en himla massa UL, nästa om ca 6 veckor, så förhoppningsvis ser dom det nångång innan dom tittar ut =)
Och William var så söt, han vinkade åt sina små syskon när han såg dem på skärmen hehe.

Snart ska vi åka iväg här. Göra lite ärenden inne i stan.
Sen ikväll ska jag klippa William för första gången! Har dragit och dragit på det, är så rädd att han ska rycka till och så. Men ikväll blir det iaf av!
Jag klippte ju många små barn på salongen jag jobbade på förut, så man har ju lärt sig att det måste gå undan med de små =)

Nu ska jag busa lite med vilda Wille, innan det är dax att åka!

Kommentarer
Postat av: Me

Ja, visst e den mysig. Jag har ingen aning om var hon köpt den, kan fråga... men jag gissar på någon barnvagnsaffär, den är från Teutonia. =)



Va mysigt med UL... önskar man fick göra sånna varje vecka under hela graviditeten. Nu väntar jag bara på att lillan ska komma så jag får se henne på riktigt =)

2008-10-06 @ 19:05:27
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/
Postat av: Frida

Neä, jag har inte lilla Charlie kvar :/ massa orsaker. Jobbar inte på donken nu heller, har heltidsjobb nu på nummerupplysningen =) hur är de me magen? kram!

2008-10-07 @ 06:41:44
Postat av: Me

Åh, va avundsjuk jag blir! Varför fick inte jag det? Bara för att jag inte har två i magen? =(

2008-10-07 @ 11:50:10
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0