Utedag

Godmorgon!

Här sitter jag pigg som en lärka, vaknade kl 6. Mina pojkar ligger fortfarande inne och snarkar i kapp, så söta så =)

Igår hade vi en riktig utedag, iaf på eftermiddagen =)
Först begav vi oss till Rothoffsparken, där William fick gunga, krypa runt och busa i löven. Det var strålande sol så korten blev ju underbara =)

Sen åkte vi till Sandra och Stefan och stog där och snacka lite skit och så. Trevligt som alltid! Passade på att säga hejdå till min älskade Lotta, hon åker till sin nya ägare nästa vecka. Buhu =(. Sötare liten häst får man leta efter.

Vad händer idag då? Om det blir fint väder så blir det nog någon lekpark idag igen. Men först ska vi ta det sista i arbetsrummet och rensa ut. Så man får ordning där.

Nu ska jag fylla på kaffemuggen, så man piggnar till någongång ;)
Ha en trevlig dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0