Vackert

Nu är halva hallen målad! Fint blir det, men inte kan man kalla färgen "nougat" heller.. Haha... Ja, jag säger inget.
Pontus är iväg och byter däck på bilen nu, sen när han kommer hem ska vi fixa klart andra halvan. Sen imorrn ska alla golvlister målas. Det är jobbigt när man ska ha det fint =) Men skönt att ha saker att göra iaf, tänk om man bara skulle sitta och glo i en soffa eller framför en dator hela dagarna? Då skulle jag bli tokig =)

Skulle begett oss till lekparken idag oxå, men det började spöregna, så vi får ta det imorrn.
Jag ska jobba imorrn oxå, skönt med lite extrapengar så här inför julen.

Jaha, sitter och funderar på om jag ska orka gå och ta kort på allt som vi ej ska ha kvar och slänga ut på tradera, men det är ju så jobbigt hehe. Blir nog bus med William i hans rum istället =)
På tal om hans rum, börjar verkligen bli hög tid att fixa iordning där inne. Drygt en månad kvar tills han ska flytta in där ju =) Usch, vad tomt det kommer kännas inne hos oss. Nog för att jag har Pontus, men William är ändå William =)

Nehe, nu blir det bus med världens goaste unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0