11 september

7 år sen World Trade Center kollapsade, shit vad tiden går fort!
Och 5 år sen Anna Lindh mördades.
Skänker en tanke till alla som drabbades denna dag 2001 och 2003.


Igår hade vi en liten "uträtta massa ärenden-dag". Skönt att fått en hel del gjort! Sen blev det även en fika hos mamma, med tårtan som blev över sen i förrgår. =)
Vi fick nämligen en tårta (!) från Maxi, och ingen dålig heller, så i tisdags åkte vi upp till Pontus mormor igen och kalasade lite! Och som sagt, hälften av tårtan som blev kvar tog vi med till mamma igår.

Pratade med Malin igår oxå, nästan fredag äntligen ska hon klippa mig, det var ett tag sen nu! Och håret bara växer och växer, förstår inte. Sinnessjukt är det.
Är så stolt över henne, allt går så bra för henne nu, egen salong och allt. Det är du värd!

Nu ska jag ta med mig min lilla busunge ut i köket och se om vi kan hitta nått ätbart!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: //E

sv:jo det va skönt å komma bort men som sagt as kallt å komma hem=/ usch vill åka igen!! Hoppas allt är bra med er?!!

2008-09-11 @ 12:26:25
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0