Denna jädra hosta...

Nu är jag less på detta... Orkar inte hosta mer... Hjälp mig!

Igår var jag och älsk på bio! Såg Arn. Den var riktigt bra, definitivt värd att se! 
William bus sover hos sin mormor och morfar inatt. Dom hade kräftskiva på gården igår kväll, så han hade det nog bra =) Alla på gården älskar honom hehe, vårt lilla busfrö, charmar allt och alla. 

Ska jobba vid 9, hur kul är det när man har feber...Men det är bara stå ut, jag ligger ju inte för döden precis! Ska skjutsa iväg älsk så han kan fiska under tiden när jag jobbar, sen hämtar vi William efteråt. 
Resten av dagen blir nog ganska lugn, lite småplock och så. Skulle behöva tvätta oxå. Jaja, nu ska jag ta lite mer kaffe och hämta in tidningen. 

Har du/ni morgontidning?  Jag skulle inte klara mig utan vår EskilstunaKuriren =)

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

visst var det sött! :D Från HM faktiskt :)

2008-09-06 @ 07:48:16
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0