En lååång lista

Namn: Malin
Födelsedag: 18 juni
Hemstad: Eskilstuna
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Brunt
Längd: 162, cirkus
Höger/vänsterhänt: Vänster
Värsta ovana: Oj, det finns nog många
Stjärntecken: Tvilling
Skostrl: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej, dom är så lyckliga =)
Din svaghet: Svårt att säga nej
Rädsla: Att något skulle hända mina nära och kära 
Mest använda fras på msn: oj, det vet jag inte
Det första du tänker på när du vaknar: Kaffe 

FAVORIT-
Färg: Brun, vit
Mat: Kinamat, kyckling
Djur: Häst
Glass: Krossad choklad
Godis: Choklad är ju gott
Affär: De flesta =)
Sallad: Uäk
Skådespelare: Johnny Depp! Me Love <3
Låt: Har alldeles för många favoritlåtar
Nummer: 16
Tuggummi: Extra, den silvriga påsen =)
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar och Vår
Tandkräm: Oj, den som smakar gott =)
Radiostation: Rix FM 

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: En bra mamma
Hur vill du dö: Gammal med ett underbart liv bakom mig
Vem av dina vänner är mest lik dig: Till sättet är jag och Sandra ganska lika 
Vem är högljuddast: Jag, haha
Vem har du känt längst: Helene
Vem är blygast: Ingen är spec. blyg
När grät du mest: På senaste tid så var det nog under förlossningen, PAIN PAIN PAIN haha
Vad är den bästa känslan i världen: Love love love
Värsta känslan: Saknad och ångest
Vart vill du bo i framtiden: I vårat drömhus
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Ja det är klart, är galet kär nu
Moonat någon: Minns ej haha 
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Ja, när man var ung och dum
Föreställt dig ditt ragg naken: Ja
Skolkat: Ja, vem har inte gjort det någon gång? =)
Tänkt på självmord: Nej tack och lov
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Nej verkligen inte
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: O ja, mycket
Sett en död människa: Bara på tv
Druckit alkohol: Ja
Ätit sushi: Nej fy fan
Varit på scen: Ja, många gånger.. Love it!
Snattat: Ja
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Ja

DU:
Svär: Nej för fan haha.. Jodå, visst händer det ibland
Sjunger bra: Nu vetefan, men jag var bra förut! =)
Duschar dagligen: Nej
Vill gå på högskola/universitet: Det blir nog till att börja plugga igen sen ja
Vill gifta dig: Ja
Tror på dig själv: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Absolut
Gillar åska: Nej
Spelar något instrument: Inte nu, men har spelat trummor, gitarr och piano
Äger en iPod: Nej
Ber: Ibland
Går till kyrkan: Nej
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Bloggar =)
Dansar i regn: Nej, men om jag skulle vinna 1 miljon skulle jag nog det =)
Sjunger i duschen: All the time

THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Inget
Mcdonalds/burger king: BK
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Båda
Adidas/nike: Nike
Kinamat/mexikanskt: Kina <3
Kakor/paj: Äppelpaj
MTV/VH1: Inget
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt: Nej hehe
Skriva med båda händerna: Visst går det, men med höger ser det förjävligt ut =)
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Ja
Dansa: Japp, men fråga inte om jag gör det bra ;) 
Äta vad du vill utan att oroa dig: Absolut

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Pontus
Du pratade i telefonen med: Mamma
Du fick sms ifrån: Sandra
Du kramade: Pontus
Du kysste: Pontus
Du skällde på: Pontus
Du sov med: Pontus
Du sportade med: Oj, haha. Det minns jag ej =) 

SENAST DU:
Skrattade: Idag
Grät: Igår på bion
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: Nått slank nog ut igår!

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: Grannhuset och skog. En sandlåda oxå
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Pontus morgonrock

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: Nja
Mirakel: Ja
Magi: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Gud: Nja...
Satan: Ja
Spöken: Jag såg ett när jag var liten =)
Tomten: Klart jag tror på morfar =)

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: Kroatien
Hur många plattor äger du: Många
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Ja, mer nu än nånsin
Personer du hatar: Hatar är ett starkt ord... 
Tror du gud är en tjej: Vet ej
Vad borde man uppfinna: Rikedom till alla
Är du ett hälsofreak: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0