..

Dagens...

bästa: När William gav mig en bamsekram i morse

värsta: Min jädra hosta

roligaste: Pappas min i eftermiddas

middag: Fläskkotlett m. ris och sås

dricka: Mjölk

irritationsobjekt: Återigen min hosta

pucko: Det är gott!

kläder: Min kvällsoutfit består av myspysbrallor och en t-shirt


Senaste...

sms:et jag fick: "Han sover nu. Sov så gott. Kram"

sms:et jag skickade: "Okej. Vi ses imorgon. Godnatt puss"

telefonsamtal: för 1 timme sen

person jag kysste: Pontus

person jag kramade: William

person jag pratade med: Mamma

person som gjorde mig glad: William

person jag skrattade med: William

person jag var sur på: Mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0