Får jag komma in?

Här sitter man pigg som en lärka. Kan inte åka till jobbet förrän om en timme, eftersom dom ej öppnar förrän kl 9. Men ska leta fram numret till butiken och ringa dom nu hade jag tänkt. Se om jag kan komma in tidigare.

Sen blir det att vi åker allihop till mamma och pappa och våldgästar deras dusch, haha. Vi kan ju inte använda vårt badrum på hela helgen. =/ Vilket även betyder att kära mor får tvätta åt oss hihi. Men det var hon som erbjöd sig =)
I em ska vi fira Pontus mormor som blir 75. Grattis!


Igår var en händelserik dag. Vi hämtade upp Pontus mamma och syster som är i stan, sen åkte vi ner mot staden. Jag klippte mig, blev skitbra. Sen åkte vi vidare till Tuna Park! Gick runt och strosade lite. William fick 2 pyjamaser av sin farmor och body+byxa av sin faster. Plus en polobody av oss. Han såg så nöjd ut så =) Sen en sväng in på coopen och sen hem hit. Vi drack kaffe och tittade på gamla filmer med William. Det var trevligt.


Resten av kvällen blev lugn, Pontus och William somnade som två stockar i sängen runt 20.30 hehe.


Nej, nu ska jag ta och leta fram det där numret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0