Godmorgon Fredag

Fredag igen då! Jag är ju inte den som hoppar och studsar så fort det blir helg, för för mig är det ju nästan helg varje dag eftersom man går hemma och är mammaledig. =)

Appropå orden mamma- och pappaledig. Varför heter det så? Såg att en på mitt favvoforum tagit upp den diskutionen. Man är alltså mamma- eller pappaledig när man går hemma med sitt barn. MEN, det borde ju egentligen heta så när man är ifrån sitt barn, t.ex. jobbar, d.v.s. "ledig" från sitt barn. =) Smart va! 

Nu ska jag gå in till älsklingen i soffan. Vi gick upp tidigt idag båda två, William sover fortf. 
Måste ju passa på att mysa lite med gubben nu, i em. åker han ifrån mig *buhu* Fast bara till på söndag, han ska till sthlm. Gonna miss you honey! <3

Hoppas ni får en trevlig dag!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vill du få gratis presentkort på Hm , jc eller Gina tricot ? Då ska du bli medlem på den här sidan.

Bara att klicka på länken och bli medlem.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

puss

2008-09-12 @ 16:27:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0