Hej sjukling

DETTA SKREV JAG KL 8 IMORSE, MEN EFTERSOM BLOGG.SE DUMMAR SIG FÖR DET MESTA SÅ PUBLICERADES DET ALDRIG... SÅ HA ÖVERSEENDE MED ATT DET STÅR ATT JAG SKA GÅ OCH ÄTA FRUKOST =)

Igår kväll tittade vi på Idol, men missade typ första halvan. Ganska kul att det börjat igen, även fast jag saknar den gamla juryn. Vad är Idol utan dem?
Just ja, innan det tittade vi på film, Arn, den första filmen alltså. Eftersom vi ska se den andra imorgon så tyckte vi det var bra att ha sett den första =)

Jo, så var det ju en sak till. Jag är sjuk. Fan! Började igår med att halsen spökade. När vi kom hem på kvällen efter alla ärenden så paja den ihop totalt plus feber. Varför just jag? Orkar inte..

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost. Även fast halsen värker så måste ju småttingarna i magen ha mat.

By the way, det ä tydligen Torshälla marknad i helgen. Ska försöka tvinga med mig Pontus dit =P I love Torshälla.. Saknar vår lägenhet där varje dag, synd att den inte var större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0