Ingen rubrik

Ibland har jag verkligen idétorka på rubriker... Blä på det.

Sovit dåligt inatt med, vaknat ett par tre gånger plus att William vaknade runt 01.30.. Som tur var somnade han om direkt efter ny blöja och en flaska. Han har vart lite bökig senaste nätterna, antar att det är tänder på G.

Idag är nog inte planerna så spec. många, tänkte börja riva lite i Williams rum faktiskt. Och ringa och tjata på hyresvärden att dom måste komma och tapetsera och måla nu. Dom bara lovar och lovar. Och här om veckan blev jag riktigt förbannad, då ser jag att dom är och målar och tapetserar i en lägenhet där dem flyttade in 2 månader efter oss!! Gör man så?? Man borde väl ändå ta i turordning.... Och om dom skulle säga att "dom var i mer behov av det" så är det bara BULLSHIT, för vårt badrum  look like hell. Riktigt dålig stil.

Nu ska William få lite gröt och jag ett par mackor. Tänkte låta Pontus få lite sovmorgon. Jag vet, jag är för snäll! Haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0