Jobbig dag!

Gokväll!

Shit vilken dag..
Målarn kom redan vid 7.30. Fick då reda på att han skulle spruta på nått spray på väggarna på alla fettfläckar som var efter de förra som bodde här. Detta medel skulle tydligen vara väldigt starkt, så han tyckte vi skulle åka iväg med William. Vi trodde ju han skulle göra detta direkt, så vid 9 åkte vi hemifrån.
Åkte och fikade hos Pontus mormor, sen handla vi lite och sen åkte vi till min farmor och farfar.
Kom hem igen vid 15.30, och hopades på att det skulle vara "luktfritt", men då skulle han precis spraya på det där medlet. =/  Så det var ju bara att åka igen.
Åkte till min mormor och morfar och umgicks där 1 1/2 timme, sen åkte vi till mamma.
Så strax efter 18 var vi hemma. Puh! Den värsta lukten har gått bort nu som tur är. Men det känns att man vart i farten i 9 timmar!


Nu ska jag umgås med mina pojkar lite. Hela lägenheten är upp och ner =/ Men men, till helgen är det klart iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0