Köping idag!

Godmorgon!

Idag bär det av till Köping för att hälsa på Kiara! Ska bli kul att se henne igen, känns som en evighet sen ju =(
Innan det ska jag hinna städa av lite här, så gott det går. Målarn kommer ju vara här hela veckan så det känns lite onödigt att städa så noggrant, eftersom han kommer fara runt i så gott som hela lägenheten.

Kalaset igår var trevligt! William skötte sig så bra och blev bara gnällig mot slutet när vi skulle åka.

Nehe, nu ska jag kika efter lite kläder åt oss, se om jag hittar några fynd =)

Kommentarer
Postat av: Me

Är beräknad den 28okt, så det är 5 veckor kvar =)

Förhoppningsvis kanske lite mindre, eftersom jag har så starka sammandragningar och haft det ganska länge nu. Mamma fick oss alla tre tidigare. Ska till bm på torsdag, så då ska vi se om jag öppnat mig nått...hihi

2008-09-21 @ 12:29:14
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0