Marknad

Usch vad tråkigt väder det har vart idag! Fast det tycker jag det vart i många dagar nu... Men men.

Åkte iväg till Sandra en sväng förut, snacka massa skit och hade allmänt trevligt. Pussa och krama på min lilla Lotta oxå. Vi åkte upp en sväng till T-hälla marknad, men dom höll på att ta ner alla stånd då.. =( Vi hann iaf titta lite på halsband och ringar.

Trodde William skulle somna för ett tag sen, han var verkligen övertrött. Men efter flaskan var han hur pigg som helst haha... Ja, så kan det gå. Bara vänta ett tag till då!

Nu ska jag kika runt lite på nätet innan det blir lite kvällsbus med min lillprins.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej=9 2 töser på 8år o 3 år. o så har min man en son sen innan som är 10 år

2008-09-07 @ 19:51:27
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0